Aysebinici 6+1 deyim. Çok kötü şekilde ortalama bir haftadır kaşıntım vardı. Doktorum krem vs vermedi. Sirkeli su denedim fakat o PH dengesini bozuyormus. Dün dayanamadım eczaneden ilaç almaya gittim. Eczanedeki kız Bepanthol baby adında bir pişik kremi verdi. Onu sürünce kaşıntıyı geçirdi. İstersen sende bir dene fiyatı 26 liraydı aldığım yerde.