Mervekaraman Bugün 40+4 olduk , 3 cm de açıklık vardı en son , doktor kendi sancımızı bekletmişti ama gelmedi yarın sabah yatışım yapılacak suni sancı verilecek , var mı bizle aynı durumda olup doğum yapacak yada yapmış olan ? Suni sancıdan o kadar korkuttular ki beni 🙄😢
Ahsen_0663 Mervekaraman 40+6 canım bugün halen gelen giden yok sancı yok açılma yok. Cumartesi suni sancı olmazsa sezeryan nasıl olacak bilmiyorum . Allah herkesin yardımcısı olsun. Ağustos Bebişleri çok nazlı ya
Busekrkmz Mervekaraman bende anneme sormuştum suni sancı nasıl diye şey demişti. Normal doğum sancısından biraz daha yüksek ve ağrılı geçiyor ama dayanılmıcak kadar kötü değil demişti
ecembugra53 Mervekaraman canım normal sancı beline vuruyor genelde suni sancı kaşıklara direk vuruyor ama kapsıyor tabi suni sancı bi biraz daha agrılodor ama korkma Doğumun süresini kısaltıyorlar canım onun için yapıyorlar cok az damla damla veriyor serumdan bi anda verilen bişey değil canım korkma herkesin. Acı eşini farklıdır dua et Doğum sırasında sürekli sümmessebila yesserah oku nas felak ayetel kürsi oku üfle Allah’a dua et kendini bırakma inşiksk süresi var onu oku telefonuna indir canm
Mervekaraman Kadiss bizimde açıklık var ama sancı yok doktor suni sancı ile destekleyeceğiz dedi ama suni sancıyı o kadar çok kötülediler ki şimdi korku bastı benide canım valla 🙈
Mervekaraman ecembugra53 Allah razı olsun canım aynen indireyim kendim okuyamasam da dinlerim insallah , hamileliğimin basından beri hep kasık ağrısı yaşadım nstde sancılarım 75i falan görüyordu bazen insallah onla eş değer bir ağrıdır da dayanabilirim
Yakamoz-1990 Mervekaraman 10 gün önce tam 40+4 te 3.5 cm le yatışım yapıldı. suni sancı verildikten 2 saat sonra açıklığım 8-9 cm di. Epidurale bile fırsat kalmadan 4 ıkınmada doğumum oldu.
Berra20 Yakamoz-1990 nasildi suni sanci canmmmmm ya bnde 39 daym ne aciklik ne sanci var . Suni sanci verelm dyor dr
ecembugra53 Mervekaraman Allah dayanma gücü veriyor annelere canım Rabbim tek avaz da doğurmayı nasip etsin sana inş 🥰🤲🏻🤰
Sevgiarf Bende 40 oldum gelen giden yok suni sancıdan korkuyordum bende ama mecbur kalacam galiba bende. Yarın randevum var bakalım açıklık var mı onu bile bilmiyorum
Pulisi29 Mervekaraman Bende ayni durumdaydim 40+6da kontrol amacli tekrar gittigimde sanci cikiyordu fakat acilmam yoktu sabahinda yatisa cagirdi beni. Suni sancidan bnde korktugum icin o aksam acilmam icin yapablceklerimi sorunca bana bol bol yuru dus al ve esinle iliskiye gir dedi. Aksam 11 e kadar dediklerini yaptim evimi son son temizledim herseyimi hazirladim veee lekeyle beraber acilma beklerjen saat gce 12 yi 10 gece suyum geldi ve sabaha kalmadan yatisim oldu 🙈 su gelmesi sureci cidden zorlastiriyo mecbur suni sanci takildi gttimde aciklik 1 cm di ertesi gun 2 de de bakildiginda 2 bcuk dediklerinde kiyamet kopatdim bu gidisle 10 gune ilerlemez diye aksam 9 da 5 cmdi o zamana kadar cok azdi sanci dayanilmicak gibi degil yani sonra tekrar bir serum taktilar 11 den sonra fazlasiyla siddetli sekilde saat 4 e kadar cektim kendi sncin nasil oluyo blmem ama suniyle desteklnen sanci cidden cok agrili ama sadece vurdugu an ve cidden kisa suruo ben dayndiysam herkes dayanir 😀 4 ten sonrasini hatirlmiyorm fakat 4 30 da bebegimi kucagima aldim ve sisknlkten tut bel agrisna mide yanmasina zerre bisey kalmafi o an pamuk gibi oldum.. cektiginin her saniyesine deger korkulcak gibi degil sadece sancisi var ve o kadar da olacak simdi bakinca Rabbim nasil guzel ozenip bezenip yaratiyo dunyaya getrmek kucgina almak oyle kolay olmamali zatenn.. bugun 15 gunluk oldukk yanimfa misil misil uyuyo geriye donup bakinca herseye deger diyorumm. Rabbim hayirlisiyla herkese kucagina almayi nasip etsinn 🙏🙏 Tavsiyrem sabaha kadar duş al👍 bende suni sanci takiliyken bile her sanci gelisinde su tuttum vucuduma inanlmaz rahatlatiyo oncesunde zaten rahim acmasi icin birebir 🤗
Mervekaraman Pulisi29 dediklerinin hepsini 38. Haftamdan beri yapıyorum , pilates , squat , yürüyüş , ilişki , sıcak suya oturmak da dahil ama tık yok 😂 insallah bende sağlıkla alırım kucağıma , tabiki ağrısı acısı olacak ama dediğin gibi sonunda kavuşmak var 😍
Akkt Mervekaraman Korkmayın içinizi rahat tutunn pozitif düşünün dua edin bol bol inşallah Allahin izniyle doğumunuz rahat gecerde dogurursunuz