semra_366 Merhaba şubat 2021 anneleri. 14 haftalık olduk biz. Gebeliğimin başında kan tahlilleri yaptık ve daha sonra doktorum hiç tahlil istemedi. Demir hapı omega hapını tahlilsiz verdi. Sizde de böyle mi?
MYstryy semra_366 oyle veriyolar . Bu 2. Gebeligm ikisindede bole verdiler cnm. Ilerleyen 20 li haftalarda doktor tekrardan bir kan testi istiyor kan değerine bakmak icin .
Kasimannesi_ semra_366 bende gebelik başından beri tahlil olmadım canım 27 haftalığım. dediğin ilaçları kullanıyorum aynı
Cemrreedemirci semra_366 ben tahlil olmadığım gibi folik asit dışında bi şey kullanmıyorum. Yiyerek almanın en sağlıklısı olduğu konusunda mutabıkız
Deletedmom310 Ben tiroid hastası olduğum için sadece her ay düzenli şekilde bunun için kan veriyorum başka tahlil istemiyor doktorum.
irva semra_366 Doktordan doktora değişiyor sanırım.Bazıları istemiyor.Benim doktorumsa her ay görmek istiyor.😊