burcuyilmazzz38 39+3 den Herkese selam. Benim ilk doğumum olucak yanımda refakatçi kalıcak biri yok çok zorlanır miyim benim gibi olan varsa deneyimlerinizi anlatır mısınız. Ve ayrıca ne sancım var ne açılmam doğuramıyorum 😒😒
busbusbus10 burcuyilmazzz38 ben doğurmadım ama refakatçisi olarak durdum İnan çok zorlanırsın herşeyinle yanında biri olması lazım Allah yardımcın olsun kuzum
Masal20201995 burcuyilmazzz38 eltim doğum yaptı onunda kimse yoktu geç saate kadar yanında kaldım ama sabaha kadar kalamadım oradaki hemşireler kesinlikle yardımcı sürekli kontrol ediyorlar bebeği anneyi hiç korkunuz olmasın benim doğum yapıcağım hastanede kimseyi almıyor pandemiden dolayı içimi çok rahatlattılar o konuda zaten istemiyordum da kimseyi işime geldi açıkçası
2020-2020 burcuyilmazzz38 bende kimseyi istemiyorum yanımda.pandemiden ötürü de ne doğumda ne sonrasında kimseyi almayacaklar sanırım… Hayırlısı olsun be kuzum Rabbimiz en büyük yardımcı.. Bu günlere denk gelmek de imtihan.. Rabbimden dile sana kolay doğum nasip etsin. İnan bazen yanında 10 kişi bile olsa yetmeyebiliyor
nil_sugra busbusbus10 ilk doğumun olduğu için deneyimsiz olacaksın canım. Kimse olmayacak madem yanında hemşirelerden rica et onlar çok yardımcı oluyorlar. Benim ikinci doğumum olacak inşallah ve sadece eşimi istiyorum yanımda. Sana en büyük tavsiyem bebeği yanına geldiğinde emzir sürekli. Memede uyumasına izin verme asla bebekler bu şekilde sarılık oluyorlar çünkü