Merhaba kızlar 35+4haftaligim dün gece biraz agrım oldu ama herzaman ki gibi bel bölgemde sabah ta bi dusa gireyim belki o az olanda geçer dedim bu haftalarda çok sık duş alıyorum iyi hissettiriyor kendimi belli belirsiz pembe bi iki damla geldi şuan bi sıkıntım yok ama neden olmuş olabilir