gamzeaktanyozgat bende İbrahim bildiriciye gidiyorum. Ekim’de Doğum var.. dediğiniz gibi çok yoğun.. herşeyi tek tek hatırlatmak gerekiyor ☺️ Ama insana güven veriyor.. kötü bişey söylemiyor, diğer drlar gibi telaşlı değil.. ben Mehmet Cihat ünlü ve Esra özbaşli ya da gittim.. eşim Mehmet Cihat ünlüyü beğendi.. ama bana çok sert ve ters geldi tavrı.. ibrahim hocam yoğun olsa da illa araya sıkıştırıyor, kendi işi uzun ise Bülent bey önden kontrol ediyor.. ben randevusuzda gittim.. randevu değiştirmek zorunda da kaldım.. beni öğlen arasına aldı mesela.. yoğunluk konusu sıkıntı, bende bu durumu sevmiyorum. Biraz dağınık gibi oluyor.. hızlı hızlı geçiyor çoğu zaman muayene.. Ama tek sıkıntı bu olsun☺️