havvaace Evet kızlar bendeee 40+1 oldum halaaaa yok me gelen ne giden. Çocuk döndü nişanım geldi yalancı kasılmalar var 1 cm açıklık var bekliyoruzzzz
SeydaK-70 havvaace hayırlı sağlıklı doğumların olsun inşallah canımm 🥰 sen yaparsın hadi bakalım güzel haberlerini bekliyoruz kendine güven bebişin kavuşş 😍
havvaace Meriwa kız var da ne hala tık yok ya artık doğsunlar erkek geç doğar diyolarmış cidden doğruymuş
havvaace Meriwa ayy bi de nst hemşiresi şey dedi 40 haftalıklara noldu ya bi doğum yapamadılar ne kadar çoklar olanlarda hep sezaryen oldu öecbur dedi ve beni üzdü🤦♀️