Mensinize daha 14 gün var diyorsunuz!!! bu olayın psikolojik bir boyutu var . Kendi kendine gebe olmadan da öyle hissettirebilirsin. Mensine en azından 4-5 gün kala baktır varsa o zaman çıkar . Ben 4 aydır düşünüyordum ilk ay denediğimizde oldu diyip midem bulanıp başım dönmüştü ama ortada birşey yok. Pahalı erken gebelik testleri kanda 1-2 gün kala bakmıştım çıkmıyordu ama sürekli o mens kanını görünceye kadar inanmamıştım .Kişi kendi kendini o duruma sokabiliyor . Bu yüzden ne test yapmayı ne de kendi kendimi öyle hissetmeyi bıraktım .Bu ay tam umutsuzlandım olmadı diyip saldığım bir aydı hiç düşünmedim bile . Mensime yakın her zaman kahverengi leke görür ve akşamı ya da ertesi günü olurdum . Yine gördüğümde olmadı dedim hatta ped takıp uyumuştum. 1-2 gün geçti olmayınca hadi bir test yapayım dedim idrarda baktım ki pozitif . Ben şok olmuştum . 1 gün geçti en ucuz en dandik testte yaptım çıktı .