Zynp2406 21 haftadaym.Doktorum 24.haftada aç karnıma sabah kontrole gelmemi istedi. telaştan soramadım da kendısine. niçin acaba 6 aylıkken herhangi bır işlem mı yapılıyor.
hulya1406 Zynp2406 şeker yüklemesi içindir büyük ihtimalle.inşallah çıkmaz şekeriniz.Ailede varsa çıkabilir bende dün 100 lük yaptırdım 4 tüp kan verdim ve gebeliğe bağlı şeker çıktı.
Mihre Zynp2406 Şeker yüklemesi için çağırmış ama bu şekilde emrivaki yapmaması gerekirdi.Öncelikle yapıp,yaptırmayacağınız konusunda fikrinizi alması lazımdı.
esrAlp Zynp2406 açlık şekerinize bakacaktır benim 20 de bakıldı normal ama 28 de tekrar açlık tokluk bakılacak ve üç aylık şeker direncime
Eemmyy Sermec27 bende haftaya Cuma gitçem 24+6 haftalık oluyorum. Ama dr aç gel filan demedi we randewum öğleden sonra 2’de.. Şeker testi yapılır mı ki?🤔
Sermec27 Eemmyy canım seker testi sabah ve ac karnına yapılır belkı de doktorun seni 2 de farklı bir şey için cagırdı ama dediğim gibi şeker yüklemesi sabah ac karnına erken saatte yapılır
Eemmyy Sermec27 randevuyu kendisi wermedi canım. 4 hafta sonra gel dedi sadece bende eşimin iş durumuna göre kendim aldım randewuyu. Ama şeker testi yapıcaz filan demedi. Zayıf olduğum için filan yapmamayı düşünmüş olabilir mi acaba
Sermec27 Eemmyy zayıflıkla alakası yok cnm ben de zayıftım ve yaptırmıştım seker yüklemesi bende cıkmamıştı eger seker yüklemesi için gideceksen sabah al randevuyu canım