Prensesannesiesma Anneler merhaba 28+4 günlük hamileyim dün doktor kontrolüm vardı bebeğimin gayet sağlıklı olduğunu söyledi fakat biraz suyu azalmış bol su iç gün de 2 veya 3 armut ye sade soda iç dedi 3 hafta sonra tekrar çağırdı nst ye bağlıycam dedi sizce korkmalı mıyım Bi sorun olur mu acaba?
gldnn Prensesannesiesma ben 23.haftadan beri su azligina bir care bulamadim ayrica doktorlar suyu bol tuket diyor ya tukettigim halde yok bende yukseltemedim suyunu oyle boyle 36.haftayi gordum havuc suyu ic sabah aksam burda icipte faydasi olan insanlar okudum insallah suyu duzelir bebisin
Superisiiiii Suyu azalıpta tekrar normal düzeye gelen oldumu evet, karpuz ye aşırı suyu arttırıyo hatta yasaklıyolar su fazlalığı olur diyede, bide bol su ben günde 3e yakın içiyorum