Doktorum baba o tarz ağrı ve kasılmaların magnezyum ya da calsiyum eksikliğinden olduğunu söyledi. Bende yaşıyordum o ağrıları. Bana 27. haftamda yazdı hem calsium hem de magnezyum tabletlerini. İsterseniz bir danışın doktorunuza, uygun görürse sizin için de yazabilir. Tabi henüz daha çok yeniymişsiniz, o yüzden emin olamıyorum ama benim ağırlarımı falan epey giderdi.