Asilaymomm Kızlar dunden beri şeffaf Akıntının yanında suda oluor. Affedrsnz ama ıc camasrmn yarısı su oluyor Akıntı ile berabr. Bu durum normlmı acaba?
Serpil_27 Asilaymomm bende de oluyor sanki 34 haftalıgım acaba suyu diye endişe ediyorım cumartesi kontrolüm var benimde bakalım ne diyecek
Zeynep20 Asilaymomm Bi sıkıntı yoktur diye düşünüyorum bende de oldu 37 inci haftadayım rahim açılıyordur ondan tecrübeli birine sordum artı doktoruma da sordum su gibi akıntım var hatta bazen mukus gibi iğrenç beyaz olur gayet normal bi can taşıyoruz. Rabbim kolaylık versin.
Asilaymomm Yasemin_K bugun kontrolum var gideceğim de suan cok korkuyorum bı skntı olmz dmi onceden de oluyordu ara ara ama dundn bu yana baya oldu
szekys Aynı durumu yaşıyorum. Farklı doktorlara da gittim ama nedeni bulunmadı. Bebeğin sıvısı olduğunu düşünmüyorum. Mantar enfeksiyonu varsa o sulu akıntı yapabilirmiş. Bir de artık bu haftalarda akıntının artması normalmiş. Siz de doktor ne dedi yazarsanız sevinirim.
Asilaymomm szekys tabı yazarım. Umarım sıkntı yoktur. Benmde gebelıgın basındn beri akınttım olur ama bu bıldıgımız su seklinde iç çamaşrma yayılıyor.. Akıntı ile berabr. Umarm enfksyon ya da mantar degldr
Asilaymomm szekys canım kontrolden geldim. Asagıdan da muayene etti acaba su sızıntısımı oluor yoksa mantar fılan mı var Dıe ama yok ıkısıde deglmş cok sukur norml akıntyms olablck seyler dedı. Suyumda iyiydi. Ynede fitil verdi 2 3 gunde bır kullan dedi
Asli77 Merhaba benim de sali gunu kontrolum vardi 36+4 teyim ayni sikayetler bende de vardi. Vagina kendini doguma hazirliyormus , ultrasounda hersey normaldi su ozellikle 😊
Asilaymomm Asli77 yaa cok sevindim yazmanıza içim rahatladı. Sizinde mi öle iç çamaşırınız baya islanıyordu? Benm kontrlm öğledn sonra içim içimi yiyo valla bse olur mu acaba Dıe
Asli77 Asilaymomm evet hatta gun icerisinde o kadar cok degistiriyorumki ic camasirimi 😅 zaten sicak basta terliyorum saniyordum ama ole degil. Bu arada ben amerikadayim burda hem iki ebeye hem de doktora sorma firsatim oldu. Vucudun dogal olarak doguma kendini hazirliyor dediler 😊
Asilaymomm Zeynep20 amin canım ınsallah norml olsunda son haftalar daha bır stresli oluyor. Hem agrılar hem stres Allah yardımcımz olsn 🤲
Zeynep20 Asilaymomm sümmes sebila yeserrahu (abese suresinde geçiyor ) ona yolu kolayştır demek Sürekli bunu okuyun sürekli zikir halinde Allah ı zikredin inşAllah Rabbim yardımız olur hamd olsun🤲🏻
Asilaymomm Zeynep20 okucam canım Allah Yardımcımz olsn tum hamilelerin ınsallah. Allah razı olsun sizdende 🤲🤗
szekys Asilaymomm geçmiş olsun. Bu haftalarda artık normal demek ki böyle akıntılar stres yapmamak lazım sağlıkla kavuşalım bebişlere:)