Svcnvebebegi Merhaba kızlar. 1 hafta önce sezeryan oldum. Ama hala dikiş yerlerim ağrıyor ve desteksiz kalkamıyorum. Yürüyüş de yapıyorum. Başka önerisi olan var mı acaba bu konuda
Muberraonur Svcnvebebegi Tek şey zaman canım ağrınların geçmesi acıların geçmesi için benim tam 1 ay oldu şuan bi ağrım acım yok kalkabiliyorum çok şükür