ayazmoms41
yatarken yastığa falan sarılıyor musun kollarınızla bacaklarınızla? Ben yastıkla yattığım için göğsüm karnım hep iz iz oluyor ama yüz üstü yatmıyorum. Belki öyle bir şey oldu, yüz üstü yattınız sandınız?
Burada ortalığı karıştıran biri var, öyle tiplere aldanmayın. Bebeğiniz hareketliyse içiniz rahat olsun, olmadı bir doktora görünürsünüz. 🦋🙏🏻