yasarhakannur canim InwaAllah sag salim dogurursun bebegini. Benimde cati muainem zamani doktorum dar demiwdi. Doguma kadar buyuye bilir soylemiwdi. Ben minionum diye bilirem. Boyum 1.58 ve kilom hamileykende Cox azdi. Hic kimse benim cocuk dogurabileceyime inanamiyordu. Ve gelmiwdi o gun suyumun geliwiyle hastaneye gitmiwdim. Cok korkuyordum. Doktor acikligi mualine ederken canim Cok yandi. Doktor bana kendini sikma rahat tut dedi. Oyle yaptim ve biraz canim az yandi. Dogum bawlamiwdi artik. Hic kimsenin inanamayacagi ben hastaneye gidiwimle dogumumun arasi 1saat cekmedi. Oyle rahat Dogum oldu ki, yarim saat yogun sanci cekdim ve 10dakka dogum masasinda kalmadim hic. Tikiwim flanda olmadi cok wukur. Sende kendini kattiyyen sikma, gevwek tut. Doktorlar ne soylerse onu yap. InwaAllah bir sorun yawamadan mucizeni kucagina alirsin 🌺