Gcl14 Kızlar lavaboya gittim çok az kan gördüm iç çamaşırımda ıslak baya suyum gelmiş olabilir mi ben bir şey hissetmedim ama
Vildan_C Gcl14 olabilir canım doktorunu arama şansın varsa ara konuş en azından hastaneye geç falan derse ona göre hareket edersin sende
Freedom01 Gcl14 doktorunuzla konuwsaniz iyi olur. Niwandir gelen muhtamelen. Kac haftaliksiniz? Niwan geldiyse dogum bawlayacakdir demek. Doktorunuzla konuwmalisiniz
ecembugra53 Gcl14 Rabbim kolay doğumlar nasip etsin sana canım tek avaz da doğurasın hiç zorlanmayasın hemen bebeğini kucağına alasın inş 🧿🥰🤰