Hdmir sakin durmaya calis hic yorma kendini, umarim cocuklar cok kücük degildir bazi islerini kendiler hal edebiliyordur. Panik kesinlikle yapma. Bende 14. haftalarimda birsey atlattim ama hala neydi o bilmiyorum. Test mest yapilmadigi icin covid miydi degilmiydi bilmiyorum. 2 hafta yattim, yerimden kalkamadim. Benimde ufaklik var biraz esim yardim etti birazda ben idare ede ede sadece yattim. Umarim cabucak atlatirsiniz, allah yardimciniz olsun insallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Acil sifalar diliyorum canim ❤️