Veraveannesi Canım kızım şuan yanımda uyuyor. Bütün anne adaylarına bebeklerini kucaklarına almaları nasip olur inşallah. Kızlar doğum hikayeme geçiyorum. 37. Hafta kontrolümüzde bebeğimde hiç bir sorun yoktu bebeğim 2600 grdı doktorumlada doğum şeklini konuşmadık bu süreye kadar ben doğum şekli kararımı doktoruma bırakmıştım çünkü bebeğim nasıl gelmek isterse o şekilde gelsin istedim. Doktorum keyfinin çok yerinde olduğunu ağustos sonuna anca geliceğini söyledi nst de bi prolem yok 38+2 de görüşelim dedi. Ekledi beneğin hareketleri azalabilir korkma diye. Bu arada bebeğim inanılmaz hareketliydi karnımda. Kontrole 3 gün kala ben aşırı ağırlaştım hareket edemez oldum belimde ağrı sorununu yaşıyordum daha öncede ağrıyor diye önemsemedim arada bi adet sancısı gibi saplanan ağrılarım oluyordu onuda yalancı sancı diye önemsemedim. Bebeğin hareketleri randevuya son 3 gün kala azaldı diyodum ki kilolandı o yüzden ve sürekli inşallah doğurmam biraz daha kilo alsın diyordum. Kontrol günü gayet normal hayat akışında evden eşimle çıktık biz tarih alıcaz doğum için tahmini diye düğünüyoruz bu arada ona göre benim ailem gelicek memleketten çünkü güle oynaya gittik. Doktoruma girmeden önce nstye girdim orada başka bi gebenin kanaması vardı onunla sohbet ederken içimden buda zor bi anda doğuma alınabilir diye düşünüyodum. Nst sonucunu aldım doktoruma geçtim doktorum nstye baktı hiç bişey demeden ultrasona aldı ultrasonu inceleyip bana bebeğin boynunda kordon var 2 kere dolanmış dedi ben gayet normal karşılıyorum bu arada neyse beni çatı için muayneye alacağını söyledi ve muayne etti 3 cm açıklık ben şok tabi sonra oturduk ve o an başımdan aşığı kaynar sular döküldü bana diyordu ki normal doğum istersen suni vericem sezeryan istersen hemen yatış bu bebek her türlü şekilde hemen doğmalı ben hala yanımızda çantamız yok diyorum doktorumda vakit yok diyor kalp atışları yavaşlamış çünkü neyse doktoruma siz ne öneriyorsunuz dedim oda sezeryan dedi çünkü normal doğumla risk alıp son dk yine sezeryana çevirebilirim dedi kabul ettim veee ben daha ne olduğunu anlamadan babası eşyalarını getiremeden doğuma alındım o kadar hızlı oldu ki ne korkacak ne üzülecek vaktim olmadı bebeğimin kıyafetleri bile son dk ameliyateneye yetişti babası bile bizi son giderken görmedi neyseki çok şükür ikimizde sağ Salim kurtulduk bu arada bebeğimde 2 değil 3 tur kordon dolanması vardı doktorum ameliyatta iyiki sezeryan kararı vermişiz vakit kaybetmemişiz dedi. Yaz yağmuru gibi ben daha stresine giremeden ne olacağını düşünemeden herşey oldu bitti çok şükür benim ağrılarım çok var ama hepsi onun için değer o sağlıklı ya başka bişey istemem normal doğum tadında spinal sezeryan doğumum böyleydi 38+2 de kavuştum ona herkese sağlıklı doğumlar olsun inşallah
Mimarhanim Veraveannesi Rabb’im yavrunuzu size bağışlasın canım 🙏🏻 darısı bizlere 🙏🏻 bizlerde sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
dilekgi123 Veraveannesi gozun aydin kavustun yavruna 😂🤗 bu arada kac kilo dogdu ? Ayaga kalkabildin mi ? kac saat sonra uyusukluk geciyo
Merdaaal34 Veraveannesi inşallah en kısa zamanda iyileşirsin canım ne güzel sağlıkla kucağına almışsın rabbim kolaylık versin bu saatte sonra 🙏🏻
Ebrueray72 Veraveannesi gecmiş olsun allah analımbabalı büyütsün 🙏bebegin hareketlerinde azalma varmıydı kordon baglanmasnda
Cagemeg Geçmiş olsun, göz açıp kapayana kadar hepsi olmuş bitmiş işte ne güzel, sıfır sitres 👏🏻👏🏻 Tebrik ediyorum. Allah analı babalı büyütsün. 🌸
Veraveannesi dilekgi123 2975 doğdu çok şükür sezeryan bence kişiden kişiye değişiyor benim bel ağrılarım hala var ameliyattan hemen sonra ayağa kalktım ayağa kalkmak hiç zor değildi brl ağrım çoktu çünkü geçmesi için sürekli yürüyüş halindeyim eve geldim evdede hiç yatmadım sürekli ayaktayım
dilekgi123 Veraveannesi bende bugun sezeryan oldum aslinda yarindi sezeryan gunum ama bugun sancilanin doktorum cagirdi bugun oldum evlatlarimiza kavustuk Allah sag salim buyutmeyide nasip etsin 😍🤗🤗
Veraveannesi Ebrueray72 evet hareketlerde azalma vardi fakat ben farkedemedim cunku zaten asiri hareketliydi doktorum son kontrolde hareketleri azalacak demisti azaldi ama ben onu normal bi azalma sandim cunku gunde 10 kereden fazla hareket ediyordu yine