Sakin olun kızlar😌 bende 16 haftalığım birkaç gün önce limi koyunca pıt pıt die hissettim 2 gündür hissetmiyorum normal yani zamanla kilo aldıkça daha ii hissedicez benm 2. Gebeliğim ilkinde bu kadar erken hissedememiştim bile başta böyle seyrek hissderiz haraketleri 😉