Kızlar çok şükür bende doğurdum 😀19 ağustos günü kontrolüm vardı 40+1 deydim. 1 cm açılmam vardı doktor yatış verdi. Öğlen 1gibi yatışım yapıldı. Akşam 8 de nst de bebeğimin kalp atışı yavaşladı çok korktum normal doğum için bekliyorduk ama kalp atışı yavaşladığı için 10da acil sezeryan oldum. Sipinal sezeryan oldu genel anestezi yoktu. Oğlumun doğduğu anı gördüm ve çok güzel bir his. Oğlumu aldılar odaya çıkarttılar. Benim dikişlerim yapıldı sonrasında bende odama çıktım. Toplam 45 dk sürdü ameliyatım. Şuan iyiym ara sıra dikiş yerlerim sızlıyor ama emin olun çekilmeyecek bir ağrı değil. Hamileliğim çok güzel geçti hiç bir sorun yaşamadım ama o kalp atışı yavaşladı dediklerinde 9 ay bıyunca çekmediğimi çektim. Hatta tüm hayatım boyunca hiç bu şekilde korku yaşamadım. Ama şimdiii oğlum yanımda çok şükür. İnşallah sizlerde sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🥰