ozgeaa Betuul12 lütfen bana da dua eder misiniz bende 38+4 haftalığım bebeğim bi türlü kanala yerleşmiyor :( size de hayırlı doğumlar dilerim inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız
Freedom01 ozgeaa Allah yardimcin olsun canim. InwaAllah sag salim kucagina alirsin. Amin InwaAllah ❤️
AsliSultan ozgeaa aynı benimde yerleşmedi daha kanala ve suyu azalmış 2 3 gün daha yerleşmezse ya suni sancıyla denicez ya sezaryan dualarınıza beni de ekler misiniz 😔
Hserd ozgeaa siz neden bu kadar bu paniksiniz ve surekli euni sanci yorumunuzu okiyorum.ben 40+1 im daha 2 gun once bebek kanala yerlesti .suni sancidan da bunkdr.korkmayin belkinkendi sancinizla dogurucaksiniz 🙄
damlaaax18 Betuul12 sana heycanlanmaktan doğru düzgün uyuyamadım inşallah sağlıkla kucağına alırsın 32 haftalığım bende allah nasip etsin kucağına almayı herkese 😍
ozgeaa AsliSultan hakkınızda hayırlısı olsun canım gidişatını yazar mısın bana da suni sancı verilecek pazartesiye kadar doğuramazsam
AsliSultan ozgeaa bugün muayenem var canım sonuçlansın onuda haber veririm değişen bişey olmuşmu diye