FatmaSalam 👉👉Kızlar merhaba, 22+5 günlük gebeyim ama hala doktorum sezaryen ya da normal Doğum olacaksın diye bir şey demedi, ne zaman söyler? Size ne zaman söylendi yoksa daha erken mi?👀
DidemYldrm FatmaSalam bana ilk hamile kaldığım da sormuştu normal mi düşünüyorsun sezaryen mı diye bende ikisi hakkında da kafam da soru işaretleri var zamana bırakmak istiyorum dedim o da ben normal Doğum yanlısıyım ama sen strese girip doğumunu çok kötü hatırlıcaksan sezaryen da yapabiliriz ağrısız normal Doğum da demişti
Prensesss FatmaSalam acil bir durum olmadıkca 38 haftadan sonra catı muaynesiyle karar verir catıda darlık yoksa bebek 4 kg dan fazla değilse ve ters de değilse normal doğum yapılır
Bsr66 FatmaSalam canim 39+1 deyim hala blmiyorum normalmi sezeyanmi olucak 37 haftada bebgin basi yukardaydi donmrmisti 38 de sezeyan olsun dedik dr gittik bu seferde dönmustu normal olsun sancilari bekleyelim dedik suan 39 dayi. bisey yok daha bu hafta bidaha gdecegim bakalim kontrole bebegmz hangi yolu gosterecek 🤔🤔
FatmaSalam DidemYldrm hayırlısı inşallah sanırım biraz da bebeğin durumu ile alakalı olacak yönteme karar vermek 😊
Nihanozturk FatmaSalam bi sıkıntı olmadıkca normal istiycem ama o artık son zamanlarda belli olur heralde canım catı muayenesi fln yapıldıktan sonra heralde.Bebegim normal dogum pozisyonundaydı gecen hafta inşallah değişmez 🙏🏻
TCGknilMasur Ben 37 haftanın içindeyim yarın kontrolüm var herşey normal gidiyor yarın doktorum muayenede karar verecek 37-38 haftada karar veriliyor diye biliyorum