Kbrcaa 24+4 bizde idrar yolu enfeksiyonum klasik oldu artık Dr hap yazdı bu sefer günde ⅘ litre de su içiyorum nafile gelecek ay açlık tokluk insülin direncime bakacak ona göre yüklemeye karar verecek kan uyuşmazlığım iğnem de olacak kısmetse gelecek ay geçtiğimiz ay şeker değerlerime bakılmıştı ama yine gerek gördü b12 iğnesi vuruluyorum haftada bir ikinci oğlum olacak ufak tefek şeyler alıyorum hoşuma gittikçe doğum yaklaşınca bez mama ıslak mendil banyo ürünlerini topluca alırım artık