Dün sağlık ocağına kan testi verdim Bugün internetten baktım sonuçlara eşim de evde yoktu bakmaz olaydım sonucumun birinde böbrek yetmezliği yazıyordu o an zaten ben kendimden geçmişim çok korkmuştum ama kendimi toparlamak zorundaydım neyse kendi doktorumun numarasını bulup hemen sonuçları attım ve o harika mesajı attı böbrek yetmezliği yok sadece gutr yüksek çıkmış ilaç kullanırsın…. Sanki yeniden doğdum… Ama o korkuyla aklıma sadece bebeğimi alırlar mı geldi ona birşey olur mu, asla kendimi düşünmedim annelik çok farklı bi duyguymuş meğer beni canlı canlı ameliyat etsinler ama bebeğime birşey olmasın dedim ☹️ Allahım bu hastalığı yaşayan herkese şifa versin ihtimali bile beni ne hale soktu 😢
sizin sonuçlarınızda böyle birşey yazıyormuydu?