Sedakerem baş dönmesi , halsizlik, uyanamama, karın ve baş ağrısı , ayakta duramama ve vücut direncini kaybetme , iştahta kapanma. Zehirlenmiş gibiydim anlayacağın annem bile farkına vardı ilacı almıştı elimden içme birdaha çok kötü oldun ilaçtan sonra demişti. Şimdi ki gittiğim (başka doktor) ilacı kesti. Antibiyotiğe gerek yok sık iç çamaşırı değiştir (bölgeyi temiz tut) ve bol su tüket yeterli dedi. Bende bu şekilde yapıyorum Allah a çok şükür bir sıkıntı olmadı.