Kızlar gebe kaldığımdan bu yana burdayım zaman nasıl geldi geçti özellikle son ay hiç anlamadım allahın izni ile cuma sabahı doğuma gireceğim yani yarın 🥰
her biriniz gerek anne gerek anne adayısınız dualarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim şimdiden allah razı olsun 🤲🏻 Hepimize sağlıklı hayırlı doğumlar inşallah
bu arada zorunlu sezeryan olacagım 37+1 oluyoruz sebebiyle gebelik kolestazı ilaçlarla bu haftaya şükür geldik 🤲🏻