Arkadaşlar 4200 ile normal doğum yaptım. Başına gelen oldu mu hiç. Bebeğim şimdi maalesef yoğun bakımda. Kalıtsal bir hastalık yok akraba evliliği de değil yüksek ihtimal doğum esnasında zorlama nedeniyle bebeğimin beyninde kanlanma oldu. Sabah morardi iki üç defa ordan fark edildi. Şimdi yoğun bakımda takip ediliyor hiç başına gelen oldu mu daha önce çok üzgünüm 😔