Kader13 canım şöyle bir durum var bebek doğduğunda emme problemi olmayan bir bebek olursa o zaman pompaya gerek yok diye düşündüm çünkü bu sefer alırım sonra bebeğin emmesinde ve göğsü kavramasına sıkıntı olmaz ve aldığım pompa elimde kalır yani doğumdan sonra bebeğin durumuna göre de alınabilir mi yoksa bu göğüs emme sıkıntısı her bebek de oluyor mu?