Cerenn06 Hll3840mhmt Soğuk suda bekletmek bir nebze de olsa rahatlatıyor şişkinlikte varsa içine tuz da atabilirsiniz
Iremgull11 Kızlar benimde öyleydi 31+2 yim banyodasopuk suyun altında uyur kalırdım sabah kalktığımda yanma ve şişlikten yürüyemiyordum ayaklarım su toplamış gibi olurdu gece yatarkan ince corap giymeye başladım böyle bi sıkıntım kalmadı geçti şişliğim yanmam
mervoss Hll3840mhmt uykularım zaten bölük bölük oldu o yüzden her uyanısımda ayaklarımı soguk suyla yıkayıp yatıyorum