5 ay oluyor neredeyse kalbi durdu ve sancı ilaclarıyla düşürdm ellerime bız aldık ve mezarlıga eşim defnetti.. Kzlar hocaya sormuştuk ses vermedgi için kendiniz gömün dedi.. Sorum şu ben dha gidemedim bıle😔dha ınanın aklmdan cıkmıyor sürekli aglıyorum ve mezarlıga gitcem dua edilmez dıyolar böyle birsey olablirmi ya bu bi yanlış deıl mi