sabrszanne111 Kızlar suyunuzun gittiğini nasıl anladınız bebek hareketlerinden falan değişiklikler nelerdi ben devlete gidiyorum sorcak doktorum yok ve şuan korona karantinasındayım bebeğimin hareketleri iyi ama evham yapıyorum biraz
Babyy1S sabrszanne111 hareketleri azalırsa diye biliyorum ama genelde muayne de anlasiliyor benmde pek bilgim yok biz anlayamayz galiba unutmazsam pazrtsi randevum var sorarm sizn için
Gozde1989 sabrszanne111 gel gör ki ben her zaman ki gibi yine sorularımı unuttum şaka gibi sorucam ama gerekirse giden başka bi arkşıma sen sor diim aana yazıcamm