Mybabyizmir canım ben hamileliğin beri günde 1 kez ac karnına alıyorum yemeklerden 45 dakika yada 1 saat önce filan doktorum öyle söylemişti hani peşine süt ürünleri çay filan içme mideni bulandırır o yüzden kahvaltıdan 1 2 saat önce iç diye ama benim bi sıkıntı olmadı çok şükür