Umut vermek istemiyorum ama aşılama yaptırmıştım daha önce 0.001 çıkardı adetime 5 gün kalanyaptım 1.98 cıktı dedim tutmamış sonrasında yine yapım dedim 14 cıktı ilaç etkisidir dediler 35 çıktı.Rabbim sana hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah hamileliğin vardır