9 ayda harcayacaginiz 250 lira para icin kafanizda soru isareti birakmaya gerek yok bence. Lierac alin. 400ml olan buyuk boyu yetiyor. Piyasada en iyisi o. Jel seklinde, hemen emiliyor yaglar gibi kiyafete leke de yapmiyo vicik vicik da hissettirmiyor. Yaglar kil koklerini besliyor.