Eladanur Merhaba bi sorum olacak bilgisi olan arkadaşlardan cevap rica ediyorum yaklaşık 2 yıllık evliyim ve şu an çocuğum yok yumurtalığımda kist var ve laparoskopi yapılması öneriliyor daha önce laparoskopi olup sonrasında hamile kalan var mı ?
Aykem Eladanur eladanur hanım bende laparoskopi oldum. 3 hafta önce daha adetime var ama.olup olmayacagını 2 hafta sonra öğrenecem
Eladanur Aykem İnşaAllah hayırlısıyla hamile kalırsınız istediğiniz en güzel zamanda peki kistiniz kaç cm di sorsam
Eladanur Anladım beni onkolojiye gönderdiler kistin ne olduğunu anlayabilmek için sonra zaten kesinlikle ameliyat olman gerekiyor dediler ama laparoskopiyle 7-4 cm 2 tane kistim var