B_marzi 30 haftalık gebeyim bebeğim biraz zayif pekmez iç diyor büyüklerimiz kullanıyorum zorla da olsa aranızda içen var mı
minikmevaninannesi B_marzi pekmeze biraz limon sıkıp öyle için demir.emilimini arttırdığı için kansızlığa da iyi gelir :) soğuk sıkım şekersiz pekmez tercih etseniz iyi olur.
gokcecan B_marzi hergün olmasa da gün aşırı faln keçi boynuzu pekmezi içerim 1kaşık. Vitaminlerimi içerim, su soda yoğurt peynir asla ihmal etmem. Bebeğim maşallah haftasında gidiyo. Bi zararının oldğnu düşünmüyorum. Sağlıklı bi gebeliğim var
ZeynepBetul Ben sabahları aç karna 2 kaşık içiyorum Kansızlık ve bebeğin gelişimi için çok iyi. Doktorum dedi