GamzeGydan 32+3 deyiz acayip ayak tabanında ve el avucunda kaşıntı başladı bu durumu yaşayan anneler var mı doktor bu testi önerdi yarın yaptırıcam inşALLAH tedavisi ni bilenler önerebilir mi