Merhaba arkadaşlar 4 gün önce nişanım geldi ertesi gün açıklığım 2 cm çıktı sancım 30 larda çıktı doktorum Perşembe günü sabah 9 da hastanede ol hafta sonu olmadan tekrar göreyim seni o zamana kadar bol bol yürüyüş yap dedi 3 gündür yürüyüş yapıyorum bugün 8 bin adım attım fakat çok rahatım hiç hamile ve doğuracak gibi değilim miğde yanmalarımda gecti kendimi çok hafif hissediyorum böyle olan var mı aranızda veya olupta sürec nasıl ilerledi çok merak ediyorum🙄