Merhabalar güzel anneler öncelikle bu mübarek günde hepinizin kandilini kutluyorum hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum. Sorum şu benim doğumum sezeryan olucak doktorumun da aldığı karar bu doktoruma danışmadım henüz ama zamanı konusunda biz karar verebiliyor muyuz mesela ben 38. Haftada doğumu istiyorum desem o benim istediğim tarihtemi yapar yoksa kendi istediği tarihtemi not:bebekle alakalı bir sorun yok hersey yolunda gelişimide ilerde