6 haftalıkken zaten nokta kadar oluyor, önce embriyo olusuyor sonra ona can veren besleyen yolk kesesi olusuyor, yolk olusmazsa zaten boş kese deniliyor. Yolk olustuktan sonrasında ancak kalp atışını duyabilirsiniz. Bizde basta her 2 günde bir gittik doktor en sonunda yolk göründü dedi, yolktan 1 hafta sonra duyabildik ancak. O kadar hızlı olmuyor yani, 6 haftalıkken duyulması biraz zor, bazılarının oluyor ama bazılarınında geç oluyor işte. Yani bence durumunuzda bişey yok sadece bekleyin. Zaten ikinci kese olan yolk olusursa bi sorun yok demek oluyor