iremberen Kızlar bana Bi yardımcı olun doğum yapıcaz hala insanlar sorduğunda cevap veremiyorum 🤦♀️🤦♀️ ben 20 haftalık hamileyim, kaç aylık oluyorum sonuç olarak. Ay ne kadar karışıkmış bu hafta olayları 🤦♀️🤦♀️
iremberen Mihre e doktorda 5 aylık diyo kafam karıştı artık hamileyim işte boşverin dicem insanlara 😂
Zeyyno_ iremberen doktorun 5aylık demesi düz hesap öyle söylüolar yoksa ortalama 1ay = 4hafta 2-3güne denk geliyor direk 4haftadan hesaplıyorlar
Girlpowerbabe iremberen doktor doğru demis tablolara bakmayın 5. Ayın içinde oluyorsunuz 21. Haftayla birlikte 5. Ayı bitirmiş 6. Aya girmiş olacaksınız☺️
buseyusuf27 1Anne_ doktor bunu kabul etmıyor cnm bu yanlıs dedı bana bnde bunu gosterdım hayır dedı oyle bısey yok dedı
buseyusuf27 iremberen canım kafan karısmasın doktorlar gun olarak saymıyor 4 ay ( 14-17) 5 ay (18-21) 6 ay (22-26) 7 ay (27-30) 8 ay (31-35) 9 ay (36-40) bn gecen gttm doktora sordum oda 7.aya gırceksın dedı 2 gun sonra suan 26+4 üm
1Anne_ buseyusuf27 insanlar sorunca burdan cevapliyorum valla cnm yanlış olan neresi ki tamı tamına günü böyle işte takvimden tek tek saydım erinmeyip doğru çıkmıştı aylar önce
Ekin_arell iremberen ahh bende ne sorcak diyorum insallah tek derdin bebegin kac aylik oldugunu bilmemen olur Allah kolay dogum nasip etsin hepimize canım ❤
Hbetulll 5 ay olmuyor 4 buçuk ay. Son adet tarihinden hesaplayabilirsin mesela benim 10 ocak her ayın 10unda 1 ay geçmiş oluyor. 10 şubat 1. Ay 10 mart 2.ay gibi.