An itibariyle 39+2 ama ne gelen vaar ne gideeen, salıya kadar gelmezse çarşamba yatışını yaparız suni sancıyla başlatırız dedi doktorum, ben istiyorum ki kendi sancılarımla gellsiiiiin, doğuramıyorum diye post açan doğuruyormuş diye duydum bende açayım dedim belki doğururum kızlar, sizde durumlar ney😂