Saadetzeyno Kızlar 21+5 haftalgm bebegimin hareketelrini yeni yeni hissetmeye basladm masallah baya net. Ama çok aşağıda hissediyorum acaba normal mi bu ilk gebeligim plesantam aşağıdaymış onunla alakalı olabilir mi bi sorun varmıdır sizce ?
Edizinannesii Saadetzeyno onunla alakalı değil canım 20-22 hafta arası bende öyle hissetmiştim plesantam yukarda olmasına rağmen 2 haftaya falan yukarı çıkıyor ben 24. haftadayım hala arada aşağıda hissederim sanki çıkacakmış gibi baskı yapar benim oğlan 😂
Hilal93 Saadetzeyno genelde ilk zamanları asagı kasıkta olurlar ordan hareket edip yerlerini aça aça yukarı doğru çıkarlar ama plesantanın da etkisi oluyor bazı durumlarda 😊
Babyy1S Saadetzeyno o haftalarda bende altta yukarda saga sola hareket ederdi aslında normal yani nerede rahatsa orada oluyorlar 24 e giricem hala dönüp durur istedigi yeri tekmeler hareket etsinde gerisi muhim degil bana göre
Saadetzeyno Edizinannesii ay cok saol icimi rahatlattın valla benim de ayni senin tarif ettgn gibi biraz korktum acaba bi sorun mu var diye rabbim saglikla kucagına almayi nasip etsin ogluşunu 😊
Edizinannesii Saadetzeyno ama yine de doktoruna da danış canım her hamilelik aynı olmaz ama çevremdeki çoğu hamilece aynı şeyleri duymuştum hatta annem sende ben çok yaşadım onu bike demişti 🥰
Hilal93 Saadetzeyno benim ikinci hamileliğim olmasına rağmen tedirgin olduğum durumlar yaşıyorum bunda sanki hiç hamile kalmamışım gibi 😊
Saadetzeyno Edizinannesii kontrlm eylülde canm bakayım cok rahatsz olursam gidip sorcam tesekkur ederm
Saadetzeyno Babyy1S Evet doğru söylüyorsun canm ama fazla bilgi sahibi olmayınca insan tedirgin oluyor işte. Dune kadar hareket etmiyor diyodum bugünde böyle diyom fazla pimpirikliym sanırım 😂