Sabah doğuma gideceğim kızlar 40+0 oluyoruz ama ne ağrım var ne sancım suni ile başlatacak doktorum 10 bin adım yürüdüm bugün tarçınlı su deniyorum yok bana mısın demiyor en son pazartesi 1cm di açıklık suni ile doğum yapan varsa ne yapmam lazım sancıyı nasıl karşılarsam rahat atlatırım bu arada ikinci doğumum ilkini kendi sancımla yapmıştım sizce çok uzun sürer mi tavsiyeleriniz neler sancı anında ne yapayım