1prensesgeliyor Adonis01 11 haftalik gebeyim sadece 2 kere gittim birincisi keseyi görmeyi. Ikinciside en son 6 haftalikken kalp atışını duymaya. Daha gidemedim virüsten dolayı korkuyorum açıkcası . Heralde cinsiyetini ögrenmeye giderim 2 hafta sonra felan. Bi sıkıntı olmadığı sürece sık sık gitmem diyorum ama illaki kontrol olacak ayda 1 defa.
Adonis01 Ben de 8+4’teyim ve 6+4’te kontrole gittiğimde ayda bir gelmemi söylemişti doktor . Ben çok sabırsızım anlaşılan , bir an önce gitmek istiyorum 🙄 Bir de doktorun yazdığı ilaç ve vitaminler bitmek üzere , yazdırmak için de gitmek istiyorum.
Meryy600 Bende 17+2 haftalığım ayda bir gidiyorum. En son 13 haftalıkken gitmiştim. Birde yarın gideceğim.
Buketg13 11 haftalık gebeyim . İki kere gittim ilk keseyi görmeye gebeliği kesinlestirmeye daha doğrusu ikinci kalp atışı için . Ayda bir gelmemi istedi doktor
buseyusuf27 Adonis01 26+3 ayda 1 gidiyorum 😏 bıraz zor oluyor bebegımı gormeden zaman gecmesı ama mecburum
teletabi Adonis01 38+0 3 günde 1 gidiyorum ben açılmam ve nst de sancım olduğu için. Doğumum başladı çünkü o yüzden doktor sıkı takibe aldı
1prensesgeliyor Silay35 daha önce ki 2 oglumdada yaptirmadim bundada düşünmüyorum. Herkesin kisisel görüşü tabiki. Ama hani esimle bi akrabalik yada kan uyusmazligi olayi olsayi muhakkak yaptirirdim ama gerek duymadim. Çünkü cevremde cok oldu 2 li testte yanılma payi olanlar. Rabbim büyük taktir Allahtan deyip verdiğine razı olacagiz inşallah herkesin bebegi sağlıklı dogar.
1PrensAnnesi Adonis01 6.haftamda ve 14. Haftamda gittim şimdide 20.haftamı bekliyorum korona varken sık gitmeyi doğru bulmuyorum kendimce
y_tunc Adonis01 canım gebelıkten gebelıge degısıyor o normal riskli gebelıgı olan bırı 3 ile 4 hafta arasında gıder son aylarına dogru 2 haftada yada haftadan haftaya gel derler şahsen benımkı baştan beridir riskli gıdıyor hep 2 haftada kontrolum oluyor basen haftada suan 30 haftayız dün gittik gene 2 hafta sonra denıldı
Silay35 1prensesgeliyor tabiki karar sizin ben matematiksel olarak yazdım yani yakın zamanda normalde 2’li yaptırmanız gerekiyor onun için gitmeniz gerebilir diye
Mehtap6134 Bende 36 haftalığa kadar ayda 1 gidiyordum fakat 36’dan sonra haftada 1 kere çağırdı doktorum şimdi 38+2 olduk