Bicik Kizlar bugun kontrolum vardi 31 haftaligim. Bebegin kafasi asadaymis sizce cok erken degilmi? Ikinci hamilelligim. Ilkinde son aylara dogru donmustu sanirim 36 haftalik felanken. Sizdekac haftalikken kafasi asadagdi?
Meriwa Bicik araştırırsanız doktorunjza da sorduysanız bebekler normalde 30 haftadan sonra baş aşağıya döner 35-36 dan sonra da kanala iner normali budur ama bebekler ve her hamilelik farklıdır birnirine benzemez 30 da döndü benim 40 oldum kanala girmedi daha mesela
Betulfatih Bicik Benimde 29 da dönmüş başı aşağıya doktorum gayet iyi dedi. Normal doğum için mukkemmel durum hatta bu dedi. İnşallah tekrar yukarı dönmez. Olursa da çok dönebilir dedi son haftalara doğru demisti.
Betliseri Meriwa bende 40+1 oldum bugün kafası aşağıda ama kanalda değil suyu yeterli dedi Dr bekliyoruz normal doğum için sizinde 40 hafta doldu mu yoksa yeni mi girdiniz
Breezeee Ben 28. Haftada gittim bana da kafası asagida artik normal dedi doktor. Endiselenecek bisey yok canım 😊
Cansummm Bicik 28. Haftadan beri kızım doğum pozisyonunda kanala girmedikçe sorun yokmuş.33+4 haftalığız🥰