DilarAykut Eveeet 6 aylık olduk şunun şurasında kaldı 3 ayımız ben hâlâ alışveriş yapmadım ve nerden başlıyacağımı bilmiyorum alışverişini yapanlar neler aldığını ya da liste yapanlar yardımcı olabilir mi ? Gerçekten kafayı yiycem ilk gebeliğim ne almam lazım kaç aylık almam lazım bilmiyorum 🤷♀️ 0-3 ay çok alma diyorlar 3-6 al diyorlar çabuk büyüyormuş da kış çocuğu uzun kollu kaç ay kaç tane almam lazım kafayı yiycem nolur el atın bi 🙏🏻😔
Ruveydaasker DilarAykut valla kış cocgu bol uzun kullo alın yarım kollulardan alın tulum alın gıydrrsınız sıcak olur hem penyelı pıcamlı alın 0 3ay ılk bslarda snra 3 6gyr
Eflinsare Ben aldım çok abartmadan hastane çıkışı ve yedek aldım bi kaç tane ↉ zıbın aldım yine yedek ağız mendili çorabı fln derken hazırladım çoğunu
Sehrgk Bende 24 haftalık hamileyim iki tane hastane çıkışımız var bide isimli yaptırmayı düşünüyorum zıbın uzun kollu 0 3 ay aldım, ağız mendili, 0 3 ay takımlarımız üç ya da dört tane ama başka bişey yok Ne yapcağımı bende bilemiyorum ilk gebeliğim