ezggl Bence kilolu olmaması özellikle normal doğum düşünüyorsanız çok iyi. Benim 32.haftamda 2 kiloydu, 2 gün önde dedi doktor valla bende kilo alımı biraz yavaşlasa diyorum. Şahsen 4 kilo bebeği normal nasıl doğururum bilemiyorum. 3 kilo iyidir benim gözümde.