SeydaK-70 günde 1 paket muhakkak biterdi düzenli içiyordum hamile kalmadan 3 ay önce bırakmak gerekiyormuş fakat sürpriz oldu bizim için hamileliğim. Öğrendiğim dakika bıraktım hatta hiç açılmamış paketim vardı o gün çöpe attım direkt. Tamamen psikolojik bir olay kafada bitiyor gerçekten.. umarım en kısa zamanda bırakırsınız,biz anneyiz istedikten sonra başaramayacağımız şey yok 💪🏼💪🏼🙏🏼♥️