Sedos5066 Gebelik reflüsü deniyor canım ben ilk gebeliğimde de yasadım simdide yasıyorum yediğim içtiğim kezzap oluyor mideme inince sanki kavruluyor içerim ben biraz da ağır geciriyorum rennie duo diye bir surup var doktorundan isteyebilirsin ben sarapçı oldum zaten artık elimden düşmüyor 😂